11 stu Da li je prediktivno čišćenje san?
Posljednjih godina, pružatelji usluge čišćenja i velike kompanije kao korisnici usluga rade na prijelazu sa modela unaprijed dogovorenog čišćenja (broj sati rada) na model fokusiran na rezultat (mjerenje učinkovitosti čišćenja) i u konačnici model fokusiran na ishod (utjecaj na krajnje korisnike, praćenje zadovoljstva kupca).
Model fokusiran na rezultat je kolaborativni model, u kojem se usluge čišćenja više ne izvršavaju prema unaprijed dogovorenom rasporedu već su usmjereni tamo gdje su najpotrebniji, bez gubitka vremena i resursa.
Ovaj model čišćenja je moguće implementirati na velike sustave uz pomoć IoT-a u objektima, koji se sastoji od bežičnih senzora, analize podataka u stvarnom vremenu i izravna komunikacija između izvršitelja čišćenja i krajnjeg korisnika putem mobilnih uređaja. Uzajamnom vezom svih podataka prikupljenih senzorima s podacima o popunjenosti, rezervacijama, vremenskim uvjetima itd. pediktivno čišćenje postaje stvarnost.
Ovaj video objašnjava taj pristup i njegove prednosti.