Dostavljačka kompanija DPD je implementirala myMCS FM i Maintenance

20 velj Dostavljačka kompanija DPD je implementirala myMCS FM i Maintenance

DPD Belgija je dio DPD grupacije, koja ima drugu najveću međunarodnu dostavljačku mrežu u Europi, s preko 50,000 iskusnih dostavljača koji vrše dostavu više od 3,6 miliona pošiljaka diljem cijele Europe.

Kompanija je odlučila implementirati u svoje poslovanje MCS softversko rješenje, koristeći integriranu myMCS softversku platformu za upravljanje korektivnim i preventivnim održavanjem, upravljanje podrškom kod prijave kvarova i poteškoća za sve djelatnike te upravljanje sustavom radnih naloga.

Uz sve ostale prednosti koje će DPD Belgija imati implementacijom myMCS Maintenance softverskog rješenja istaknuli bi mogućnost kompletnog uvida i praćenja kompletne povijesti održavanja svih tehničkih objekata u njihovim zgradama, što je preduvjet za ISO certificiranje.

Kompanija će također koristiti predefinirane kontrolne liste unutar softvera koje je moguće prilagoditi i personalizirati po vlastitim potrebama, a sve kako bi radili redovitu kontrolu svojih vozila za prijevoz i dostavu koji uvijek moraju biti u savršenoj formi.

Za dostavljačku kompaniju mobilnost je od krucijalnog značenja, stoga je DPD odlučio implementirati nekoliko myMCS mobilnih aplikacija kako bi dodatno ubrzao i poboljšao upravljanje radnim nalozima i kompletnim održavanjem.

S myMCS Mobile Service Request, zaposlenici DPD-a su u mogućnosti jednostavno prijaviti i pratiti status incidenta bilo koje vrste gdje god se oni nalazili.

MyMCS Mobile Work Manager mobilna aplikacija omogućuje da terenski radnici mogu imati uvid u svoje radne naloge na terenu i imati pristup svim potrebnim informacijama za obavljanje radnog naloga neovisno o njihovoj lokaciji ili vremenu.

Za sve dodatne informacije o softverskim rješenjima stojimo na raspolaganju mailom na info@bfc.hr i na broj mobitela +385 91 621 55 69